Blått blått blått grönt grönt grönt

Idag är jag trött och jag tänker gå och lägga mig alldeles strax.
Idag har jag "paxat" ett nytt soffbord, den är svinfin, såklart,
annars hade jag ju inte tänkt köpa den.
Den kommer nästa torsdag.
Jag ska börja göra om här hemma lite hade jag tänkt.
Det ska bli skitkul. Jag blir fort less och behöver ofta nytt :D
Otroligt att jag vart med min nuvarande man i 4 år.
Men jag kan ju inte säga att jag aldrig vart less och velat byta ut han med ;) Hahaha.

Dagens (eller egentligen gårdagens) upptäckt.

I min toalett:



I syster Ninas toa:





Ser ni något anmärkningsvärt?
Om inte, så ska jag tala om det för er.
Alla mina prylar på handfatet gick i blå nyans medans alla
Ninnis saker gick i grönt. Lite roligt med tanke på att det var (från min sida iaf)
helt oplanerat att ha allt i samma färg och så hade Nina allt i grönt.
FUN FUN FUN!

Nu ska jag borsta gaddarna sen hopp i bädden.

God natt på er alla ruttna fiskar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0