En till lista

Något som gjorde dig glad igår: Igår var en dag i sorgens tecken, men jag var ändå glad över att få umgås med familjen och andra nära och kära ♥ 
Vad gjorde du klockan 08 i morse?
Jag vaknade faktiskt klockan åtta.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Haha, det är en hemlis ;)
Det sista du sa högt? Tycker du att det är roligt att vara tillsammans med en tjockis?
Det senaste någon sa till dig: Ingen älg, hälsa Lisa
Vad har du druckit idag? Vatten, mjölk och fanta
Vad var det senaste du åt? En äppelskiva
Vad var det senaste du köpte? Hampis från empes
Vad är det för färg på din ytterdörr? Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu? Tror skolen skiner där ute, det gjorde den sist jag kollade i af
Godaste glassmaken? Finns mycket gott
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tycker ni jag verkar vara en sån person som tror på kärlek vid första ögonkastet? Svarar ni "ja" på den frågan så svarade ni fel.
Sover du tungt? Jajje! Jag sover så jäkla gott nästan alltid så ni skulle bara veta. Peppar peppar ta i trä...
Drömmer du mardrömmar? Jag har mina perioder
Favoritklädsel? Just nu är det koftor och sköna kläder som gäller. Höstkläder(modet..?) är det bästa! 
Favoritlåt just nu? Kommer inte på och orkar inte tänka
Humör just nu? Jäkligt bra, trots allt
Favoritgodis? Choklad funkar alltid
Kläder just nu? Ett par mjukisbyxor som min karl tycker ser ut som långkallingar och en vit oversize t-shirt.
Vinterplaner? Jaa, jag planerar att promenera mycket :)
Hur många kuddar sover du med? Förr var det alltid 1 tunn kudde men nu förtiden sover jag gärna med 2 st!
Morgon eller nattmänniska? Jag gillar att vara vaken på natten och sitta framför datorn, men inget är bättre än att somna tidigt en kväll för att sen stiga upp tidigt, så jag har blivit mest en morgonmänniska. 
Vad är viktigast för dig? Att plånkan är fullproppad med kosing! Näärå, min familj, mig själv och mina nära såklart :)
Är du kittlig? Johooooooruu 
Snarkar du? Nix
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Favoritsak? hmm...Kramas lite extra? :p 
Stjärntecken?
Lejon
Äckligaste insekten? Jag är inte rädd för kryp, så länge dom inte kryper in under kläderna eller så, då är alla äckliga. Men jag blir sjukt äcklad av att se på tv att det finns kryp bland mat. Vidrigt. Men ser jag en spindel så kan jag fast ta den i handen och låta den gå omkring. 
Vilket djur hade du velat bli reborn som? Måste nog säga lejon.


Hoppas ni tyckte det var väldigt intressant.
Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0