Fanken va kul man kan ha med en webcam!

Jag just nu, 4 första bilderna. Gissa vad jag gör på bild nr 2? Muhahaha





Det där är jag just nu alltså idag, nutid.
Här kommer bilder på mig för två år sen.
Ja, ni får också skratta. HAHAHA!
Ser jag inte ut som en 37 årig kärring som vill se ung ut så säg!

(Jag i svart hår dårå)




Hahahaha såååå ful, speciellt på sista bilden.
Tur att jag blir vackrare med åren :)
Nu förstår jag vad mörkhåriga tjejens pappa i fucking åmål
menade när han sa att hon ist kommer ha det bra när hon är 25 år,
mer värt det! Haha... Hellre bättre senare i livet än tidigare, möhöhöhöhö.


Kommentarer
Postat av: nizze

Bild nr:2 släpper en jättefjärt eller har släppt!?

2011-09-06 @ 16:20:50
Postat av: ffiia

men lisa inte ska man väll fisa på bild:)

2011-09-06 @ 17:00:23
Postat av: Lisa

Joo fia det ska man, för alla gör ju det ändå, det är sååå naturligt som det bara går att vara! ;)

2011-09-07 @ 23:34:29
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0