fat fat girl

God kväll får man väl ändå säga nu.

Idag vart jag sur så jag har tröstätit godis, glass, kakor och sånt där.
Men jag har planerat och vetat att det här blir en helg i fettets tecken.
Men vad gör väl det?
I byn är det andra regler som gäller.
Väl tillbaka i stan så blir det samma som innan.
Ibland måste jag få vara en tjockis som jag är född till att vara :)

Fullt hus här i det blå huset, det gillar jag.
10 personer är vi rättare sagt.

Just nu sitter jag här för mig själv.
Det är ganska skönt att få en paus från alla andra en stund.




Kommentarer
Postat av: Linda K

Ser inte riktigt ut som att du sitter ensam :P

2011-09-10 @ 10:11:17
Postat av: nina

men vi spinkade på lisa o hon såg inte oss:-D

2011-09-10 @ 21:42:28
Postat av: mamma

ååå mina härliga ungar ;o))))

2011-09-11 @ 10:40:57
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Linda, det var ju det som var grejen ;)



2011-09-11 @ 19:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0