Fet grisen

God morgon.
Jag köpte så sjukt jävla mycket godis igår så att det inte är klokt.
Jag var lite ledsen så då blev det extra mycket. Haha jag kunde inte tro mina
ögon när jag plockat klart. Har JAG plockat SÅHÄR mycket. Oh my god.
Ut från godisaffären försökte jag gömma min lilla påse. Jag ville inte att någon
obehörig skulle se hur mycket jag plockat hahaha.
Inne i affären ville jag bara ringa till nån och fråga "vad vill ni ha för godis?"
Men jag stod på mig och tänkte att alla andra där inne måste ju fatta att
det inte bara var till mig... Haha! Hoff jag är psykiskt jävla störd.
En psykiskt sjuk jävla grisjäkel.
Jag blir nog fin på julbordet som julegris :)

Nää, nu ska jag lägga mig i soffan och kolla tv för jag mår inte så bra.
Hoppas det finns något bra på tv:n.
Hörs, tja!

En iphone bild från förra helgen.
Måste köpa ny mobil. Den är mega seg och så blir bilderna så
fruktansvärt, pinsamt suddiga.



Kommentarer
Postat av: Peka

Haha, du plockar ju alltid mycket ;)

Jag brukar också tänka att jag måste bevisa på nåt sätt att allt äckel jag köper inte bara är till mig.. när det "råkar" bli dricka, chips, dip, choklad och nå mer karra..Hoja vad man kan smälla i sig :P

2011-09-17 @ 12:38:51
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa

jaa, men det är ju så gott! :D

2011-09-18 @ 08:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0