Lax och sötjag.

Hej hej hej, hemskt mycket hej.
Jag sitter hos min syster, vi har käkat middag och det
var svina gott, ugnsstekt lax, kokta morötter och potatis.
Första gången vi lagade lax själva och vi lyckades väldigt bra,
jag är stolt över oss för ingen av oss är super bra kock precis.
Nää, det är ju inte svårt men är man sämst på
att laga mat så är det svin kul när det blir svingott :)

Här är jag just nu.
Jag tänkte att jag sätter massa bilder på mig så att ni verkligen ser
hur jag ser ut, missar ni något spännande på typ första bilden så får
ni chansen att se det ni missade på andra bilden osv.
Visst är jag schysst? Jaaa, absolut!








Kommentarer
Postat av: dedu!

Fy Fan vad du är snygg! Helt jävla sjukt! :)

2011-09-10 @ 17:11:06
Postat av: Julle

Var har du handlat halsduken? Tokasnygga dårå :)

2011-09-10 @ 19:04:54
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Lisa m

Den är från H&M :)

2011-09-11 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0