Lisa äter.

För nån dag sen käkade jag ugnsstekt falukorv med färsk pottis
från mommos och moffas potatisland, mumma, jag heter Håkan (från Sunes
jul, sommar osv ni vet) och äääääälskar potatis!
Jag använde mig bara av det som vi hade hemma, vips så hade jag god mat.
Igår lagade jag spaghetti och köttfärssås, gott, det ska jag äta nu, tja!
(Jaa, jag har mycket smör på mackan men det är GOTT!)




Jag förstår inte varför min man kallar mig för matfotaren....?
Haha, jag fotar nästan allt jag äter och jag vet inte varför?
Kanske ska jag börja att alltid lägga upp bilderna på bloggen?
Kanske, kanske inte, vi får se. Nu är jag hungrig!


Kommentarer
Postat av: mammanamnam

mmm va gott det ser ut:o p Smör o grädde ska du bara smaska i dig, fett gör inget...förr i världen gav man ju smör till små barn som åt dåligt..el bra också...gissa att ni också fått feta smörmackor, särskilt av er mommo :o))

2011-09-22 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0