Ljus i mörker

God morgon.
Jag sov nästan ända till klockan åtta, sinnes!
Jag gick och la mig lite efter nio, låt oss säga halv tio och att
jag somnade tio eller nått. Det betyder att jag sovit ca 10 timmar, shit!
Shit för att det känns i kroppen att det blev lite för mycket av det roliga inatt (sömnen)
Så har jag sovit med två kuddar inatt, vilket jag alltid gör nu för tiden, men inatt
var det för mycket och smarta jag visste om det men fattade inte att
slänga iväg en kudde. AH MA GAAAD vilka problem jag har. Sjuuukt jobbig dag asså!

Nää, men så vaknar man och ser det "dåliga" vädret och blir glad :)
Tack för att jag slapp morgonsol i mina trötta, nyvakna morgonögon idag, Gud...?

Tack för mörkret som jag älskar.




Utan mörkret inget ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0