Massage?

Jag hade behövt en ordentlig massage just nu. Fy fabian vad skönt och välbehövligt det hade varit. Synd att min man hatar, vägrar och säger "jag kan inte". Hur svårt är det att massera? Precis. Lätt som en plätt.

Jag brukar erbjuda massage till honom om han har ont i ryggen men han vägrar ta emot för att slippa ge tillbaka till mig. Så jävla slug kille de där alltså.

För några veckor sen lovade han mig att han skulle massera mig "imorgon" (som för honom, i alla sorters fall betyder aldrig eller lååååååååångt in i framtiden har jag fått erfara) med olja och allt. Tror ni jag sett skymten av den jäkla massagen? Nå nä! När FU-stoppet är över så ska han få vara snäll med sin älskling och massera.

Och dom gånger han masserar mig LIGGER han brevid och STRYKER ryggen med EN hand. Allt för att verka så dålig som möjligt. Så säger han att han är trött och har ont i händerna. Så jävla fult! Haha! Så jävla slö och snål. Jag ska skaffa mig en älskare som är kung på att massera.

Sur tjej som behöver massage och färga ögonbrynen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0