Onödig info.

Hejhejhejhejhejhejhej!
Morgonprompen är gjord och det känns skönt.
En stor anledning till varför man ska vakna tidigt, man hinner med så mycket mer.
Och det gillar jag.
Det vart lite tungt för mig att gå sista biten så jag kanske måste börja
gå kortare promenader. Jag vill inte det, jag blir envis och kämpar på
istället för att kanske ta en kortare promp eftersom det skulle kännas
bättre för min kropp.

Frukosten står på bordet men jag ska vänta en stund till innan jag ska käka.
Intresseklubben antecknar. Jag vet.

Det jag egentligen tänkte skriva var att jag har ångest.
Ångest över att jag har tusen bilder på datorn som behöver bli
framkallade. Eller, inte alla bilder såklart.
Men jag behöver gå igenom, rensa, slänga och framkalla.
Det är så dumt att inte göra sånt på engång, efter att jag har rensat bland bilderna
den här gången så lovar jag att alltid göra det när jag lägger in nya bilder på datorn.
För datorn kan krascha när som hellst och alla bilder kan försvinna i den kraschen.
Sen ser jag ingen mening med att ha massa oframkallade bilder i ett USB-minne.
Klart det är bra om man vill spara bilderna så dom inte försvinner i en krasch, skit bra.
Men om man ändå inte framkallar bilderna så är det väl ingen idé att
samla massa bilder på hög i ett USB-minne menar jag.
Det är mer känsla att hålla ett fotografi i handen än att se ett på datorn.
Nä, fyfan vad jag skriver strunt. Herrå!

Så här kunde jag se ut en morgon som svarthårig.
Sen är det ju svinbra att man kan vara mysko och fota konstiga bilder
på sig själv en vanlig morgon bara så där.





Kommentarer
Postat av: ninne

hahaha ser ut som att du är med nån som vill fota dej men det är du ju inte

2011-09-16 @ 21:56:16
Postat av: Lisse

näää precis vad jag skrev, jag är störd :)

2011-09-17 @ 08:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0