Sex med Reinfeldt

Go´morron.
Klockan åtta vaknade jag. Idag är det jobbdags.
Jag har dukat fram frukosten och är påväg att äta.

Fyfan, hade en lite konstig dröm inatt.
Att jag hade sex med självaste Fredrik Reinfeldt i Karre skolans
träslöjdssal, där det även blev inbrott på natten av två blonda
fula psyk tvillingar som jag slog och slog, men dom svimmade
aldrig av och fortsatte bara vålda. Jag undrar vars mina drömmar kommer ifrån?
Alltså jag är inte ens lite tänd på Fredrik R. :S
Och nää, inte ens i mitt undermedvetna så är jag tänd på han, haha!

Jag tror jag käkar frulle sen och tar en promp nu istället, vad tycks om de?




Kommentarer
Postat av: Julia

Huuh, vilken mardröm :S

2011-09-13 @ 12:00:55
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Lisa m

haha i know! jag var hans älskare eller nått, blääääsch

2011-09-14 @ 10:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0