Snart är det fredagsmyyyyys

Jahaja, fredag idag. Fy tusan så skönt.
Jag börjar jobba först klockan 10 och slutar 16.
Sen är det helg. Skönt!

Första arbetsveckan har gått riktigt bra och smidigt.
Alltid innan första dagen efter semestern så har jag
en enorm ångest att börja jobba igen men när jag väl
jobbar så är det ju ingen fara alls.
Det är skönt att återvända till vardagen.
Det är skönt att ha något att göra helt enkelt.
Även fast jag kunnat sysselsätta mig varje dag utan jobb...
Men.. vem vill det? I längden vill man ändå ha något att gå
till om dagarna, man måste få känna sig viktig och få betalt för de, hihi.

Jag för några veckor sen innan jag blev Fru Lisa Kvist.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men såååå fin! Men vadå, är ni gifta ?? Det har jag i så fall missat ;P



2011-09-03 @ 21:13:47
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0