Söndag, va?

Hej hå hej hå jag till min dator gå. Vissel vissel vissel.

Jag sov så gott inatt, igår natt med. Ååh jag älskar att sova gott.
Lyllo mig som kan det.
Min man blir mer och mer sjuk, inatt hade han ont i öronen också, stackarn.
Jag vill inte blir sjuk igen, det har jag absolut inte råd/tid med.

Den här helgen har jag bara ätit skiiiiit. Så jäkla mycket godis.
Igår åt jag frukost i vanlig ordning och lite sen lunch, sen var det
godis för hela slanten. Idag ska jag inte äta sånt strunt.
Nästa helg ska jag inte plocka lösgodis, det är då det blir katastrof.
Ska nöja mig med mörk choklad och ahlgrens bilar eller nått.
Så får det bli. Ja, jo.

Så här ser äpplena ut om man hälsar på hos syrran.
Hon har nämnligen två små råttor som alltid går och
tar små tuggor på äpplena, hihi sött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0