Söndag.



Assååååå, jag trodde att klockan skulle vara tio i af.
Det kändes då som att jag sovit skit länge.
Så vaknade jag och min man samtidigt, han fortsatte dock att sova,
jag frågade vad klockan var, 10 över 8 säger han.
Tio över åtta. Dax att stiga upp!
Förbi klockan nio tyckte jag inte att man fick sova förut.
Men nu bör man inte sova längre än till klockan åtta.
Nää, men eftersom jag la mig så sent igår så hade jag tänkt att
jag skulle sova länge idag. Så länge jag kunde.
Men jag kunde visst bara sova till tio över åtta.
Spela roll. Jätte intressant, jag vet.

I vanliga fall så brukar jag börja dagen med att kolla tv,
när jag har tid alltså och är ledig. Men det är bara massa jäkla
skräp på tv hela tiden. Jag tycker det vore vara massa bra under
helgen, men näääää. Då är det ju som värst.
Varför är det bara skit på tv?
Jag längtar tills mina program drar igång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0