Torsdag

God morgon.
Klockan är inte ens åtta och jag är självklart vaken. Vaknade 7.10
Blev lite sent igår men jag är en stålkvinna så jag kan stiga
upp tidigt ändå, jag hade fått fortsätta sova nu men jag är inte så trött att jag behöver det.
Jag behöver inte längre min prinsess sömn, 9-10 timmar.
Jag klarar mig på lite mindre nu, det är ju bra.
Så får jag längre dagara tänkte jag, smart va?
Lixom en livsförlängare. Man sover ju oförskämt mkt under en livstid menar jag.

På tal om sömn.
Det var inte längesen, kanske ett år sen, som jag ofta sov 12 timmar.
Snacka om slut kvinna!



Kanske jag lägger mig i soffan och vilar en stund.
Det hade ju varit skönt.
Jag är kanske ingen stålkvinna ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0