Tråååk

Jag gör väl en jätte intressant lista då.


Vad heter du: Lisa
Ålder: 24, fan vad gammal!
Vad gör du: Jag sitter bara här 
Vad längtar du till: Vintern :)
Vad händer i helgen: Jag vet inte, jag är ledig i af. 
Senaste hånglet: Min man såklart
Hände nåt mer: Sääääkert :p
Vad har du på dig: Morgonrock och trollor
Favoritöl: Karhu är ju förjävla gott alltså
Vad blir du glad av: God mat...? Bra sällskap..? Äääh det är mkt som gör mig glad
Vad blir du ledsen av: När nån är dum med mig :p
Vad ska du göra idag: Inte så mycket, ta det lungt hemma sen jobba 
Favoritsnabbmatställe: Empes och arctic thai grillen! 
Vilken låt lyssnar du på nu: Ingen alls
Vad dansar du till: Dansar och dansar. Dansar bara lite smått när jag är ensam hemma och det kommer nån låt som man bara inte kan stå stilla till, typ lady gaga eller rihanna :p 
Vem saknar du: Jag saknar mommo!
Bästa Hang-outet: Öööööh.... mitt hem?
Nått någon inte vet om dig: Det finns nog ganska mycket många inte vet om mig, speciellt ni som läser min blogg :)
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: Njääe. 


HUR

Svarar du i telefonen: Det beror på vem det är som ringer
Gör du när du är kär i fel person: jadu, det minns jag inte
Tycker du om gul-bil-leken: Är den den när man får slå folk när man ser en gul bil? Isåfall skitkul! :D
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Några hundra
Mycket är klockan: 09.39
Hur många kontakter har du på msn: Haha msn är ju så ute :p Är aldrig inne där mer så jag vet inte
Spenderar du en regnig dag bäst: Olika, vädret spelar inte så stor roll för mig

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Har inte så många sparade sms på mobilen
Pratar du med på msn just nu? Använder inte msn mer
Ringde dig senast? Min man, undra vad han ville? Ska kanske ringa upp, haha
Pussade dig senast? Min man
Vill du kasta en sten i huvudet på? Min man :D
Saknar du mest just nu? Mommo.
Ska du träffa imorgon? Jag vet inte, vi får se :)
Sov du med senast? Min man
Festade du med senast? Ett gäng bybor
Vem fick du senast sms av? Röstbrevlåda men annars från Linda

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Vette fan
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja, jag har provat
Gjort en bakåtkullerbytta: Självklart
Köpt lösgodis för över 50 kr: HAHA över 50 spänn? OM jag har :D
Haft träningsvärk: Japps
Önskat att du var det andra könet: Haha nej, jag är så lycklig som får vara en kvinna :D Men det skulle vara kul att få vara en man för en dag eller så. Det skulle vara väääldigt intressant och se hur deras hjärnor funkar...eller inte funkar.
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Näääe?


Kommentarer
Postat av: låde

Ninni i sin rosa betty boop dräkt räknas väl? :p

2011-09-15 @ 13:21:05
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisse

Njaa hon såg ju mer ut som en rosa gris :D

2011-09-15 @ 14:55:06
Postat av: Låde

Ääh, same shit different name :P

2011-09-16 @ 15:02:07
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: pink pig

men håll kärren på er båda två!

2011-09-16 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0