Lite töntvarning, men låt gå:

Ibland får jag lite småtaskiga kommentarer av ANONYMA personer.
Det är något jag tycker är urlöjligt. Vill man säga något till mig, visst,
gör det, men att inte kunna stå för det sen, det är de som är det löjliga.
Jag är inte den som raderar det "elaka" heller för jag tycker att den som
skrivit till mig är den som har störst problem av oss två.
Skriver någon till mig att jag är ful, äcklig, störd, dum i huvvet eller vad det nu
kan vara så låter jag det stå kvar. Det betyder inte att jag är det. Det betyder att det finns
någon där ute som har något problem med mig, men ändå läser min blogg (haha) och så
vågar inte personen visa vem han/hon är. Det skulle vara mycket roligare om ni
skrev både namn och telefonnummer! ;)


Sen tror jag inte att alla förstår mitt sätt att skriva.
Dels för att jag är skitdålig på att skriva och uttrycka mig i text och sen
kanske man måste känna mig för att förstå att det mesta jag skriver
är på skämt. Mitt senaste inlägg är inte heller helt seriöst, jag ser ju det eftersom
jag vet hur jag menar, haha men ni kanske inte ser det på samma sätt?
Jag tänker ofta mitt skrivande med en annan röst också, som typ så här:
-Asså, hallååå, jag är så jävla viktig, snygg och braaaaaaa.
Blåst tjej.
Från det till att erkänna att jag är en fet gris som älskar godis.
Alla kanske inte förstår men det gör inget. Jag är inte bra på ord så
ni blev säkert inte klokare av det här heller.
Men ni som läst min blogg ett tag vet att jag kan vara jävligt seriös
många gånger också, men det märks i af, det har jag märkt att ni vet
när jag är gravallvarlig i af ;)

Jag kan helt enkelt göra narr av mig själv och inte ta mig själv
på allt för stort allvar alla gånger.
Ni får skratta eller gråta åt mig, jag vet vem jag är och det är det som räknas :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0