Att grilla är för män? Pöh! In my ass!

Vi hade tänkt åka till stan idag, men vi åker nog imorgon istället.

Jag har sattit kol i grillen och sprutat på en massa tändvätska som ska få dra en stund. Sen tänder jag några tändstickor och det ska få bli perfekt glöd innan jag ska grilla mina egengjorda hampisar (dom är inte gjorda ännu, köttfärsen tinar just nu) Man börjar alltid för tidigt och sen när man grillat och käkat klart så är det den där perfekta glöden på kolen och då blir jag så jäkla sugen på att grilla så man ibland har plockat fram nån korvbit bara för att få grilla på den perfekta glöden. Ni som grillar vet vad jag snackar om :D Haha, jag känner mig som Fredrik i Solsidan.

Här i huset är det oftast jag eller systers karl som får agera grillmästare. Eller det är bara vi som sköter grillningen här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0