Jag menade...

Min lilla skrutt blev trött så jag sövde honom. Tänkte inte på att klockan var så mycket så nu vet jag inte om han redan somnat för natten eller om det bara blir en liten powernap. Vi får se och det spelar ingen roll vilket det blir.

Mm, väldigt intressant.

Jag har tänkt på när jag skrev för ett tag sen om att jag inte tänker lämna Charlie till nån annan än Tony och bla bla bla. Menade lixom för en hel natt (nu när han är bebis alltså) och när han blir äldre så kommer han nog få åka till byn med sina kusiner till deras mommo :-)

Jag har ju tex i påskas vart hos grannen till 00-01 tiden en natt och då var morsan och lillsyrran med Charlie, fast han sov ju, men ni kanske förstår hur jag menar. Jag skulle inte än låta han sova en hel natt utan mig eller Tony. Äh, det var väl bara det jag hade i tankarna :) Tjaaa!

Ps. Det blev bara en liten vila för gossen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0