Jobbigt att ha en fotogalen morsa...

Jag veeeet, överdrivet många bilder från ett och samma tillfälle men alla bilder blir ju så bra så jag kan inte välja vilken som ska få komma till bloggen :D Det blev typ 20 bilder när han låg där.. Det kommer bli jävligt dyrt nästa gång det ska framkallas bilder. Vore framkalla nu. Det är de att då måste jag ha massa timmar för mig själv vid datorn och jag har svårt att prioritera det framför allt annat.

Här kommer några bilder på min lilla sockertopp. Gjorde dom svartvita :)


Kommentarer
Postat av: Eve

Han är ju så charmig din lilla gosse! Fast det vet du ju redan :)

Och han börjar bli stor!

2012-04-26 @ 15:29:15
Postat av: Lisa

Sv: ja fast man får säga det ändå :)

2012-04-26 @ 20:49:46
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Marri

Han är verkligen hur söt som helst!

2012-04-26 @ 21:38:19
Postat av: Lisa

Sv: ja det är han :)

2012-04-26 @ 22:11:15
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0