Kväll.

Men åååååååååååååååå!
Jag skulle ju gå och handla idag.
Ja, jag hade kunnat göra det ikväll med men jag orkar inte!
Jag är slut.

Det tog en evighet att städa för jag var så trött.
Har även sövt barn. Och tvättar än kläder i tvättstugan.
Så än får jag inte lägga mig.
Jag ville göra klart allt idag så jag är fri imorgon och kan hobby
dammsuga och skura om jag vill :p Haha!
Jag har även bokat tvättstuga imorgon så jag kan tvätta jackor
och sånt där. Sen gillar jag att få allt gjort under dagen så man
kan slappa på kvällen, det är ju kung skönt!
Idag blev det dock inte så men det blir alltid en sån röra här hemma
när vi kommer från byn. Jag och mina enorma packningar...

Ja så har jag ångest också.
Ångest för att vi inte köpt en filmkamera INNAN Charlie föddes.
Ångest för att vi inte köpt en filmkamera ÄNNU HELLER!
Den första tiden hade jag verkligen velat ha på film :(
Fan också. Och den tiden kommer aldrig mer tillbaka.
Han är bara nyfödd en gång. Klart, vi har ju massa bilder men
det hade varit riktigt kul att ha filmat lite från den mysigaste tiden också.

Nåja...

Ska strax slänga mig i soffan och då kan jag lägga in bilder från
när vi var i byn tänkte jag. Det blir väl gött?

(Och nu fick jag veta att jag slipper gå ner till tvättstugan, jiiiha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0