Lördag.

A men go morron på er då!

Jag ska väl strax käka frulle.

11 ö klock är det dags för mertajärvis pimpeltävlibg, jag tänkte vinna lite kosing. Men näää det kommer aldrig hända. I tävlingar, där man själv presterar brukar jag vinna (nej fan jag tänker inte sitta och pimpla) men på lott vinner jag aldrig! Never ever! I sånt har jag extrem otur i. Eller i af inte tur. Såå vi kan säga att mitt pimpelkort är en nitlott och att pengarna till den gick rakt ner i sjön, hehe.

Jag är trött! I ögonen och i kroppen. Igår hade jag igen en släng av feber och jag glömde köpa alvedon, det brukar inte finnas meduciner här längre...


Här är jag nu. Fager som...fan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0