Onsdag...?

Frukosten blev desamma som igår.
Som ni kanske märkt så har jag blivit bacon tokig! Undra när jag ska bli less på det då.

Vi vaknade 8 idag. Det blev att sova senare än vanligt för gossen igår men han vaknar samma tid som om han somnat klockan sju. Alltså onödigt dumt att sova senare än så när han behöver sin sömn. Men ibland blir det så när vi väljer att vara ute och flänga ist. Han sov ju lite när vi var borta men det är inte samma sak. Stackarn var trött. Bättre att lägga ungen att sova när han är trött än övertrött och bara blir ledsen för att han är så trött. Bra att vara steget före :) Men det blir ju inte alltid så heller men det är verkligen skönt att Charlie hänger med på mina sovrutiner som jag har skapat för honom. Nu snackar jag massa skit så jag avslutar nu.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0