Tisdag.

Jag somnade lätt igår, skönt att jag slapp vrida och vända. Jag är rätt säker på att jag har haft lite svårt att somna på kvällarna för att jag inte tagit min vardagliga promp nu sen jag fick feber. Själva febern försvann ju nästan snabbare än den kom men jag har haft huvudvärk, ont i halsen och lite hosta och inte alls varit på topp. Sen när vädret inte är det soligaste så har jag inte vart så sugen heller. Och när jag inte rör på mig varje dag blir jag såå trött om dagarna. Trött och seg. Friskluft och motion gör verkligen under. Ni som är konstant trötta vore prova för det hjälper! Jag märker också att friskluften är bra för Charlie. Han sover längre stunder på dagen om vi varit ut. Bara med det sagt så kan man säga att friskluft bara är bra för alla.

Jag har nyss duschat, klätt på mig, plockat lite och vikt tvätt. (Äntligen, vikt tvätten alltså.)

Nu ska jag vänta på att håret ska torka så jag kan ge det lite volym, jag har ingen hårtork, buhuhu. Väntar även på att gossen ska vakna, han har sovit en och en halv timme nu så snart vore han vakna. Jag väntar också på att lillsyrran slutar jobbet så får jag umgås med henne, kul! Massa vänta...

Här är jag nu. Älskar storesysters byxor som jag har på mig på nu. Tror nog att hon aldrig ska få tillbaka dom.


Kommentarer
Postat av: Nina

Aggghhhhrrr! Jag vill åxå vara med Er idag. Kanske jag kommer med monsterbarnen

2012-04-24 @ 12:19:57
Postat av: lotta

Gööre ninni!

2012-04-24 @ 14:19:36
Postat av: Lisa m

Sv: Love your monsterkids fast dom smular ner värre än hamstrar i bur i mitt nystädade hem :D

2012-04-26 @ 14:40:07
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0