Tisdag.

Tjabba!
Det funkar inte ofta att ladda upp bilder med inlägg med
blogg-appen här i byn. Det är väldigt irriterande för här känns
det som att det finns mer att fota till bloggen än vad det gör i stan.
Ibland, lite då och då funkar det ju men det är inte ofta, som skrivet dårrååå.

Och vid datorn sitter jag sällan när iphonen i stort sett är en liten
mini dator jag bär omkring hela tiden. Ja, ni vet.

Idag har det snöat och vart alldeles vitt ute och jag har inte varit ute.
Jo, en svänga till Karre för att köpa ersättning som tydligen INTE
säljs på svenska sidan men tacka vet jag Finland! Annars hade jag fått åka till Vittangi
eller låta mitt barn halvt svälta ihjäl. Inte okej!

Nästan så jag tog ungen under armen och brassade till Kuttis,
där kanske vi hade fått låna lite bröstmjölk av någon, 
finns väl ganska många liter där. Hahaha vad kul jag är.

Och det här med att äta, hahaha jag lär nog bara blir rundare och rundare :)
Just i detta nu sitter jag till exempelt och tuggar på choklad och strax ska
jag dricka cola light. Hmm... Men jag kanske blir bättre. Vem vet.
Fan ni ska då inte tro på något jag skriver det verkar bara vara drömmar.
Drömmar om att sluta äta karra. Närå, det blir nog bra.

Här bjussar jag på några Turkiet bilder från morsans mobil.












Kommentarer
Postat av: Peka

Mm har märkt det där med blogg-appen!

Hemma är det väldigt sällan problem men här har det inte funkat en enda gång!

Och att det inte finns ersättning i typ hela Karre! :O

Handlarn borde ju ha minst nåt paket..

2012-04-10 @ 22:51:16
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa m

Sv: Ja, det är trist när den funkar så dåligt här :(

Och att det inte finns ersättning kändes verkligen knäppt att det inte fanns, tur att det fanns i finksa karre. Men nästa gång kommer jag ta så det räcker och blir över :) Fast när jag åkte hade jag inte tänkt stanna den här veckan också.

2012-04-11 @ 16:56:40
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0