Onsdag!

God morgon!
Halv sju ville gossen vakna och äta så vi har varit vakna en stund.
Nu ska jag strax dricka te med min lillasyster.

Igår fick jag sovmorgon.
Charlie vaknade redan halv 6 då och dagen innan sa jag
till en vän hur skönt det var när han vaknade vid åtta nu dom
senaste typ 2 veckorna och att det var så skönt att vakna vid den tiden för då
är jag helt utvilad också. Men såklart dagen efter det så ville min lilla
son vakna halv 6 istället och vid sju tiden när lillsyrran vaknde så
var hon med Charlie så jag fick sova och jag sov så gott ända
fram till klockan nio(!). Ännu tröttare då än vid halv 6 men det var det
värt för det var himla skönt att sova. Väldigt skönt att inte vara ensam
hela dagarna :) Så skönt att bara kunna lämna Charlie i nåns famn
medans jag tex gå på toa eller så. Det är lyx att bo med sin familj så här!

Sen det här med ljusa kvällar.....inte alls kul. Igår klockan 21 var det ännu ljust.
Faaaan det blir ju inte bättre med tiden heller. Nu dom senaste dagarna har jag
lagt mig vid halv tolv typ. Jag är så pigg när det är så satans ljust hela tiden.
Jag vill ju sova tidigare :D

Det fina vårvädret har dragit sin kos. Inget grilla-pimpla-skoter-väder precis.
Men det gör inte så mycket för då slipper man gå ut :p
Nä, hoppas det blir findagar till helgen i af.

Lite mer Turkiet bilder. Vi var där i augusti så det var verkligen steeeeek hett,
bara en så där 40-50 grader. Det var verkligen ooolidligt ibland.
Vattnet var så skönt och oooo jag saknar att bada i havet.












Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag vill också till värmen..

2012-04-12 @ 23:21:49
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Lisa m

sv: det är som najs :)

2012-04-16 @ 20:25:22
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0