Skitsnack

Jag känner mig helt off nu efter en bra dag med bra människor. Det är så skönt att kunna prata med någon som verkligen förstår.

Min karl och ungen drog iväg en sväng. Det känns helt tomt och konstigt att inte Charlie är med mig, det är som att en del av mig fattas. Ja, så känns det faktiskt. Det är väldigt sällan som jag är utan honom längre stunder. Går nog att räkna upp på en hand.

Jag vill ha honom nära mig. När vi tapetserade här hemma var syrran barnis, dom prommade och var borta ett tag men sen tyckte jag att dom kunde vara här (när dom var klara med ärendet hon gjorde på stan). Jag frågade henne igår om hon ids vara barnvakt till Charlie när vi målar hans rum och det kunde hon såklart men då sa jag också att då får dom vara här för jag vill ha honom nära.. haha. För mig känns det bäst om det är på det viset. Det är ett litet krav om man ska vakta mitt barn :p

Ja nångång kanske det blir på nått annat vis men just nu vill jag ha det så här när jag ändå bara ska vara hemma och fixa. Och skulle det bli att jag och T skulle få för oss att gå ut på party nångång då får barnvakten snällt sova här hos oss :p

Nää men nu ska jag städa eller nått så jag kan slappa när Charlie sen har somnat.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Men så är det för mig också, hittills har jag inte varit utan Leila mer än någon timme. Jag tycker om att ha henne nära :) och så hörde jag på omvägar om att en person undrade om jag alltid måste ha ungen med mig och om Jimmy aldrig kan va med henne. Haha. Det är väl klart att han är med henne men när man ammar så är man mer bunden och det är inget mig emot :) jag skaffade ju inte Leila för att sen bli less på att vara med henne och lämna bort henne. Daaah, vissa fattar ju nada

Svar: Hehe, precis :) Inte tror jag att du hade känt att du var mindre bunden fast du inte ammade, jag kände ändå att jag ville vara med min lille gosse fast jag inte var "tvungen" :) Man vill ju ta tillvara på den här tiden extra mkt när dom är små och vill inte lämna bort dom så man missar den dyrbara tiden med dom... daaaaah :-)
mcitalo

2012-08-20 @ 18:50:19
Postat av: nina

nänä jag ska be loda komma hit med challe! ddu får allt klara dig så målar du snabbare åsså

Svar: glöm de!
mcitalo

2012-08-20 @ 20:43:58
Postat av: Miaa

ÅÅh känner igen det där. Det blir så tomt och ensamt, vad skulle man ta sig till om ens barn slutade finnas...När jag var ut första gången efter att ah fött Nova så var hon hos mamma och pappa och jag sov hos mommo, ville bara till henne så snabbt som möjligt på morgonen :) Har inte vart ensam utan båda ungarna mycket egentligen och när Nova först började hos dagmamma var det LÄSKIGT och på Fredag är båda ungarna där utan mig i 5 timmar. Helt sjukt :)

Svar: Precis... Vad gjorde man innan egentligen med all dö-tid? Det är skönt att komma iväg nångång en stund, men inte huuur länge som helst. Som första gången jag gick ut så sov jag med nina och lotta på movägen och när jag vaknade ville jag bara hem hem hem till min unge, typ abstinens :) Spännande att se hur det blir för dig att vara ensam "så mkt" utan dina troll :)
mcitalo

2012-08-20 @ 23:56:30
URL: http://actioonradar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0