Söndag (redan!?)

Igår hade jag tänkt och hade sån lust att dricka massa öl, men det blev inget. Senare på kvällen kändes det bra att det inte blev något. Jag trivdes bra i soffan bredvid min karl framför en skräckis som sög. "The thing". Om ni inte sett den, gör inte det heller. Jag avskyr verkligen filmer som har något med rymden eller rymdvarelser/rymdmonster att göra.

Lillen somnade innan 19 igår igen, han var så trött. Men igår vaknade han vid 23 tror jag det var. Jag gav honom tutten, nynnade på "lille katt" (som vanligt) och han somnade om igen..för en stund..nästa gång jag kollade honom så låg han vaken och han hade värsta smajlet och var så glad så vi tog upp honom så var han vaken säkert 1 timme och somnade när vi gick och la oss. Jag och T tyckte det var kul för vi saknade honom, rätt mysigt. Vi gav en skvätt ersättning så han skulle somna gott igen vilket han gjorde efter en stund och sen sov han gott resten av natten. Det blir så där ibland. Att han vaknar och är lite för pigg för att sova just då. Oftast är det för att han inte tömt magen ordentligt under dagen. Igår vet jag inte varför han vaknade. Han var ju inte ledsen, utan glad men han har ju en tand som håller på att växa fram så det kanske störde. Whatever!

Ville bara skriva det så jag inte bara skriver om när allt är perfekt och missar att skriva dom gånger han vaknar och inte sover hela nätterna :p Annars känns det som att jag ljuger. Haha.

Nu vaknade Charlie från vila nr 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0