Yes!

God morgon! Eller lunch kanske..

Charlie sov hela natten igen!
Jag kan vänja mig vid detta.. Meeen jag ska inte ta ut "vinsten" i förskott. Bara hoppas på att det fortsätter :) På kvällen medans jag ännu var vaken så vaknade han till när han gått vilse i sin säng och inte hittade tutten. Men att få sova hela sin nattsömn sammanhängande är verkligen skönt, vilken skillnad det blir på morgonen när man vaknar, mkt mer utvilad. Sen att lillplutten var pigg och glad redan 10 över 6 är en annan sak... Fast igår somnade han innan 19 så det spelar ingen roll. Jag har en regel och det är att jag inte stiger upp innan kl 7. Jag steg såklart upp och gjorde välling (som han inte ville ha) direkt han vaknade men jag drar mig ändå till klockan 7. Lillen har ändå inte (ännu) brottom att stiga upp. Han gillar att luffsa omkring i sängen och busa på mamma och pappa så att dom ska vakna ordentligt.

Nåååååååjaaaa.

Jag har inte rört mig + ätit massa jävla skit nu svinigt länge och jag känner mig flärrig och äcklig. Noll motivation till något och lite halvdeppig är dålig kombo. Ska försöka bättra mig till nästa vecka och hoppas på att allt känns bättre då. Jag var i bättre form i april...och den tanken gör inte saken bättre, då var jag ändå rätt nyförlöst och det kan jag inte skylla på nu.

Nu måste det bli ändring på alla mina skitvanor innan det är för sent.

Bild från våren.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0