.

Ja, förra inlägget skulle ju upp igår och det funkade såklart inte att ladda upp massa bilder, så jävla störande!

Jag tycker att det lilla problemet vore vara fixat, blogg appen har ändå funnits ett bra tag nu. Fast det kanske finns nån uppdatering som jag missat?

Och igår tog ju våran lilla prins flera steg, om och om igen! Han mjukstartade med 1-2 steg sen tog han 3 steg flera ggr och avslutade sin show med 5 hela steg mellan mig och lillsyrran :) Så himla kul! Både jag och lillens moster satt med fuktiga ögon, hehe.

Jag har svårt att föreställa mig honom att gå omkring själv, det kommer ju se helt galet ut :D Snart är han 1 år, så konstigt...han är ju våran lilla bebis <3

Vaknade halv 9 idag..usch kändes som att klockan var 5 eller nått. Stor skillnad från att vakna halv 13 och halv 9 vill jag tala om för er!

Till något helt annat. Vågen visar 51 kg fast jag ätit som en jävla gris länge nu men magen ser precis ut som när jag var i v.21! Haha. Bröd till frukost, pasta och sånt till middag och karra varje dag nu i byn = svullen mage. Usch, man sväller så mkt när äter sånt varje dag. Jag längtar till att träna, helt otroligt att dom orden kommer från min mun.

Nu börjar det bli dags för frulle.

Få se nu om det går att ladda upp nån bild.


Kommentarer
Postat av: Julia

Vad kul att han börjat trampa! Man blir som så mäkta stolt då :)

2012-12-30 @ 21:31:13
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0