Aj!

Vet ni vad jag ogillar skarpt? Skavsår, skoskav, vad heter de?
Fan det är så störande att ha det och så tar det evigheter att bli av med skiten också. Har fått det av mina varma, sköna, småfula, nya vinterskor. Värst på vänster häl. Så sätter jag något plåster eller liknande när jag går på promp och när jag är lååångt ifrån hemmet börjar skavsåret göra så där fruktansvärt ont så jag måste gå som om jag skitit på mig. Det har hänt. Det är inte kul, gör ont som satan och får mig att tappa lustnnn till att promenera. Har inte heller andra skor som passar att använda till promp nu, därför jag köpte dessa. Irrrrrrrrrrrrri.


Kommentarer
Postat av: lotta

Har också skavrår. Fast tror inte det är vanligt skavsår utan samma jävla eksem som jag har på händerna... GRRRR!! Vill inte försvinna. Och nu har jag nageltrång (tror jag) på lilltån. Såklart på andra foten så det ska bli extra jobbigt att gå haha :) fast som tur är gör inte hälen lika ont nåmer, men tån är en annan sak, den gör ont fast jag sitter med foten i vädret haha

2012-02-15 @ 06:54:39
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0