Att finna en jacka.

Skulle köpa mig en vinterjacka idag. Hittade jag någon? Nix! Var ute efter en dunjacka eller en fet sån där kappa med päls i luvan ni vet. Hittade jag det? Näe. Får väl bli en jacka som är lite "sportigare" då. Men måste även skaffa mig en jacka jag kan ha till lite finare skor. Som idag när jag hade mina kängor och till det min blåa "sportiga" jacka, inte snyggt. Mår psykiskt dåligt av att ha "fin skor" till "sport jacka" och vise versa. Inte okej. Men vad ska jag göra när jag inte har nån bra jacka och inte heller passande (varma) skor? :( Hemskt jobbig situation.

Ni får ursäkta att jag inte vet namnen på olika jack-raser. Och sko-raser.


Kommentarer
Postat av: lotta

"Jack-raser och sko-raser" hahaha, roligt :) och angående krilleeeee reklamen; tycker också den är underhållande!

Puss och kram / lillsyrran

2012-02-03 @ 20:06:15
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: ja men kan man inga ord får man hitta på egna :D pussåkraaam

2012-02-04 @ 16:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0