Dessa bilder!

Jag sövde Charlie i sin spjälsäng och han har snart sovit i 2 timmar.
Så slapp han vakna av att jag förflyttade honom från min famn :)
På så vis så har jag hunnit plocka här hemma, dammtorka lite, slänga igång
en tvätt osv osv osv. Skönt! :)
Nu när han sover själv sover han mycket tyngre än när han tar sina powernaps
då och då, bättre för honom och för mig när han sover längre stunder.

Så har jag ångest.
För alla mina bilder. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
Jag behöver minst en hel dag för att rensa och framkalla allt.
Helvete.
Har flera tusen bilder på datorn och på iphonen har jag över 2000 bilder...
Och det blir mycket fotande när jag har en så himla fin son, så jag måste
komma igång och ta mig tid till att fixa med bilder typ NU.
men snart vaknar gossen så jag ids inte börja typ nu.
Ja, men hej då!

Jag på nyårsafton.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0