Ge mig hår!

Jag avskyr mitt hår!
Tunt, platt, livlöst, dött, babymjukt och fult!
Jag m å s t e fixa till det efter dusch så den inte ska ligga slickat efter skallen. Jag önskar verkligen att jag hade tjockt och livligt hår så jag slapp göra ett skit med de. Bara duscha och låta det torka. Jag känner mig ynklig och ful när det är nyduschat och ofixat. Jag hade velat göra en hårtransplantation och lägga in minst 3 ggr så mkt hår :) Men det funkar väl bara och sätta där man blivit skallig...? Något vore man ju kunna göra som gör håret tjockare, allt annat sjukt finns ju i våran värld. Inte nog med att jag har tunt hår, jag har värsta platta bakhuvet också, så det gör ju inte saken bättre precis...Ge mig tjockt hår för fan!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tror jag har värre. :/ å jag sa exakt som du idag när jag höll på att fixa mitt hår. Jag hoppas verkligen de kommer ett mirakel snart. Det är inte kul de här.... Ilandsproblem...^^

2012-02-04 @ 15:27:19
Postat av: Lisa

Sv: men du har ju fint hår :) mitt blir man äcklad av om det är ofixat! :D hoppas verkligen det kommer någon mirakelpryl till håret inom kort...

2012-02-04 @ 16:47:17
Postat av: Anonym

Det kanske ser ut som det på bild! Då kan det se riktigt bra ut!... Men det känns som tio hårstrån :( åå det är precis som du säger.. Gör jag inget efter dusch då blir jag fan rädd för mig sj, slickad råtta! Uuuuuu så fult.

2012-02-05 @ 00:22:17
Postat av: Lisa

Sv: Hoja, ja då har vi samma problem. Hoppas verkligen att det snart finns något som gör våra hår märkbart tjockare! :)

2012-02-05 @ 11:46:06
Postat av: Himla

Blä för tunnt hår, jag testar just nu Original silicea ätit några månader och min frissa frågade förra veckan vad jag gjort hon kände skillnad coolt! även fått bättre naglar.

jag fortsätter mot ännu tjockare hår ;o)

2012-02-05 @ 12:52:47
Postat av: Lisa

Sv: mm, har funderat på att prova de där men om man sluta äta dom blir håret tunnt igen då? Eller håller det i längden? :)

2012-02-05 @ 14:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0