"Krilleeeee!"

Köttbullarna var grymt (nöff nöff) goda! Faktiskt bland dom godaste jag har ätit.

Det är visst fredag idag...?
Javisst.

Eftersom jag spenderar massa tid i soffan och då framför teven nu så har jag tydligen börjat följa real housewives of beverly hills och vill inte missa ett avsnitt. Dom är väldigt lustiga dom där lyxfruarna och jag undrar hur mycket som är uppgjort och vad (om något) som är verkligt. Men när jag kollar så tänker jag att allt är verkligt för då blir det ju roligare att kolla. Sen är dom lite småpackade hela tiden, dom dricker ju lite varje dag, mitt på dagen, t om på deras te bjudningar! Haha. Sen är alla opererade i ansiktet, det syns så tydligt och många av dom hade varit snyggare med liiiite mindre ingrepp. En av dom har så jävla stor (silicon) käft så jag undrar om hon själv ens tycker det ser bra ut? Jajja, den är ganska underhållande när man "lär känna" karaktärerna :D

Sen comviq reklamen när tjejen ringer sin kille med sin mobil, han sitter och spelar tv spel och svarar inte, tjejen tar killens kompis mobil och ringer sin pojkvän då svarar han "Krilleeeeeeee" hon bah, " va fan håller du på med?!?! jag har försökt ringa dig typ hundra gånger!" det roligaste är när han svarar: krilleeeeee! Haha. Jag är en riktig tv nörd nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0