Kväll.

Nå men god kväll!
Onsdag imorgon. Snart helg igen, fy fan så skönt! Trist att vara ensam så mkt. Klart, har ju Challe, men han pratar inte så mycket med mig :)

Nu fick jag nästan lite ångest...blir våran son 1 månad gammal på lördag!?!?!? Jävlar! Känns som att det var typ i förrgår vi var på bb. Allvarligt. 1 månad redan?

Nu blev jag lite sur också. På mina syrror som är sjuka heeeela jävla tiden. Hallå! Fattar ni hur LITE ni har träffat min son? Det är skandal! Han blir 4 veckor och hur mycket har ni träffats? Nu blev jag irriterad påriktigt. Bli friska!!! Jag vill ju dela den här tiden med er. Charlie kommer aldrig bli en nyföding igen. Ni har missat så mycket nu :(

Jag ligger i sängen och ska sova strax.

Nån dag innan Charlie föddes :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Efter den här jävla penicllinkuren köper jag Karlssons klister och klistrar mig fast i er!!! Jag blir också galn!!!!!

2012-02-14 @ 22:46:46
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Nina

Efter den här jävla penicllinkuren köper jag Karlssons klister och klistrar mig fast i er!!! Jag blir också galn!!!!!

2012-02-14 @ 22:47:06
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: låde

Jag med!!! Inte nöjer jag mig att kolla bilder på er, då blir jag ännu mer galen. Nästan så jag låssas vara frisk bara för att få vara med er!!!!!!!!!!!!!!!! (Men det gör jag ju inte)

2012-02-15 @ 06:57:59
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisse

Ja efter ni blir frisk nu får ni fan inte bli sjuk inom de närmsta året. Helvetti!

2012-02-15 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0