Onsdag morgon.

God morgon.
Jag är trött. Gossen har vaknat 3 ggr inatt, inte okej! Nää, men han har börjat bli lite hård i magen då och då av ersättningen och då har han vaknat till några ggr och gnytt. Tycker det är lite jobbigt för att jag vet att det är jobbigt för honom så jag nästan vill grina. Men det släpper tillslut. Stackarn.

Man blir lätt bortskämd med denna unge. Tänk när han t ex börjar få tänder och kanske gråter och kanske blir mer vaken om nätterna, jag kommer dööö! Som sagt. Bortskämd.

På tal om tänder.
Undra hur han kommer se ut när han börjar få tänder, haha vad kul.

Här ligger vi nu.
Jag har en finne där vid munnen som ni ser som jag lyckats låta bli att pilla sönder. Tänkte låta den dö en naturlig död. Men det är jääävligt svårt att hålla fingrarna borta så vi får se, den kanske blir mördad tillslut ändå.


Kommentarer
Postat av: mamma

hi hi jag skrattar för mig själv, det lät så rolig : låta den dö en naturlig död ;oD

2012-02-29 @ 08:30:24
Postat av: Lisa m

Sv: Haha, kul att du skrattar åt det jag skriver :)

2012-02-29 @ 10:28:18
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0