P. Morberg

Jag kollar "vad blir det för mat" med Per Morberg, jag gillar honom och han är jäkligt rolig, absolut det bästa matlagningsprogrammet! Det är många som ogillar honom för han är så sliskig med sitt fettiga hår och bla bla bla. Jag gillade inte heller honom förut men plötsligt märkte jag och min sambo att han är ju skitrolig! Så sätt er ner med positiv inställning och kolla några avsnitt så ska ni se hur jäkla rolig han är! Jag sitter i af och småler och skrattar när jag kollar hans program. Länge leve Per Morberg!

Min blogg handlar nu om bebis och tv :D


Kommentarer
Postat av: Eve

Jag gillar honom just för att han ÄR sliskig, inte som alla andra gulligull-kockar på tv.

Man ska inte vara som alla andra

2012-02-05 @ 19:46:35
Postat av: Lisa

Sv: han är skööön :)

2012-02-05 @ 20:33:33
Postat av: mama

nja, jag har väl fått dåligt intryck av att han spelade otäcking i Rederiet..he he he, vad tokig man är, tycker han ser lite sliskig ut...men verkar vra bra på att laga mat...försökte titta på det idag, men när han hade med ..var det musslor..så ides jag inte, gillar inte musslor ;o)

2012-02-05 @ 21:53:51
Postat av: Nina

Han är ju svinsnygg! Jag älskar Perra! Plus att han har en herrgård och och tjusigt kök

2012-02-05 @ 22:16:45
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh! Perre är ju lätt bäst och så är det med den saken :)

2012-02-05 @ 22:36:07
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: Lisa

Sv: haha ja det blir ju lätt så :) tyckte också det var trist att han gjorde musslor men jag kollade ändå :)



Ja visst är han grym! Men nina han är väl inte svinsnygg? :D

2012-02-05 @ 22:42:54
Postat av: Nina

Vet inte, men jag tror jag var kär i honom i reddan redan så det kan ju hängt med?

2012-02-05 @ 22:59:47
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: lotts

Gillade inte heller honom förut, brukade bara bläddra förbi kanalen om han var på tv. Men sen sa du att han var rolig och så vidare, sen började jag kolla och nu älskar jag honom också haha :) brukar även kolla "den stora matresan" som han åker runt i sverige och lagar mat, såklart :p

2012-02-06 @ 07:16:33
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: haha, jasså du nina. Jag minns inte ens att han var med i reddan? Var han kapten eller?



Bra Lottis, då har jag lärt dig något här i livet :D den vars han reser runt har jag nog missat..

2012-02-06 @ 09:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0