Skitkläder.

Det är tydligen torsdag idag.
Det vet jag nu, för jag såg det på tv.

Letade efter en overall till lillen igår. Igen. Utan resultat. Igen. Vi bor i Kiruna, här är det kallt ända till maj om det vill och ändå är det svårt att hitta bra utekläder. På team sportia har dom bara villervalla eller vad fan dom nu heter. Jag tycker dom är fula. Alla kläder ser likadana ut, massa färger med ränder. Skaparen har så jäkla bra fantasi alltså! Färg är fint men måste man blanda tusen färger på ett plagg? Jag gillar inte när det blir för plottrigt. Nä, jag gillar inte alls dom där kläderna. Jag tror jag är less också på det märket då var och varannan unge har såna kläder. Jaja, skitsamma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa en voksi påse så behöver du inte så tjocka kläder under.Våran gosse ligger i en sådan och har ingen overall på sig just nu,ibland en tunnare fleece om de är lite kallare men han är kokhet då.

2012-02-16 @ 13:24:12
Postat av: lisa

sv: har en voksi redan, men han är ju inte alltid i vagnen.

2012-02-16 @ 14:44:23
Postat av: Peka

På Kappahl tycker jag att jag sett några typ grå-rutiga kvar på rea. På H&M har jag sett overaller också.

2012-02-17 @ 01:16:43
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: jo har kollat där men inget är bra nog för Charlie :P

2012-02-17 @ 03:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0