Tidig morgon.

Klockan har slagit 4 och sparven käkar. Vi kan säga att det är måndag nu. Kul med ny vecka men lite trist med vardag när T jobbar. Inte kul alls. Vi vill ha honom hemma!

Jo, är det någon som vet om järnia har skötväskor hemma? Eller måste sånt också beställas? Jag vet inte varför, men vi har ingen skötväska. Sen är jag inte heller nån riktig väsktjej så jag har ingen dugande väska som jag kan ha istället. Fast jag inte är så väskig av mig så såg jag en väska på Lindex som jag vill ha. Jag är en sån som har grejerna i fickan istället. Men nu med en bebis behöver jag ha med saker som är större, som inte ryms i fickorna :)

Njä, fortsätta sova nu. Natti!


Kommentarer
Postat av: Nina

Köp nån fin Adidasväska :)

2012-02-13 @ 09:40:37
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Marri

Min syster har en väldigt praktisk skötväska... som heter nåt. men vad kommer jag inte ihåg. :) ska höra med henne.

2012-02-13 @ 10:30:28
Postat av: Lisa

Sv: marri, den väskan lät ju bra :D

Jag ska kolla runt lite nina, det behöver ju inte vara en skötväska.

2012-02-13 @ 10:54:02
Postat av: Marri

Skriv t katti på fejjan och fråga. jag glömde :)

2012-02-14 @ 21:58:36
Postat av: Lisa

Sv: haha :) men jag har redan köpt en vanlig handväska som får duga för stunden :)

2012-02-16 @ 17:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0