Trist.

Den här helgen hade vi (min lilla familj) bara tänkt vara hemma och inte göra desto mer, bara mysa och ta det lugnt. Men icket. Vi åkte hemifrån vid 12 och kom hem för typ en timme sen och pappan åkte på jobb :( Vi bara längtar till helgen så vi får umgås tillsammans med våran son så blir lördag helt plötsligt till en vanlig arbetsdag och värre, han jobbar fortfarande och jag saknar honom så jag nästan kan grina, haha, tönt jag. Men det är så himla kul att vara hemma båda två med våran gosse.

Men dagen har varit bra ändå. Jätte trist att han åkte på jobb men men... What to do?

Snart ny helg igen :)


Kommentarer
Postat av: mama

skönt att ni fick en bra dag iaf ;o) Love to you from meee

2012-02-25 @ 22:00:03
Postat av: Lisa m

Jarå :) desamma!

2012-02-28 @ 11:30:44
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0