Våran son.

Jag ligger i soffan och har just kollat en film som gick på tv. Tätt intill mig ligger min vackra son. Jag var helt inne i filmen, under reklamen kollar jag ner på honom och kunde knappt tro att det var sant.

Här ligger han i min famn, han som växt i min mage så länge, han som vi väntat på och längtat efter, här ligger han nu och sover bredvid mig och är frisk, mår bra och är så himla vacker. Jag älskar den här ungen så himla mycket och kan inte fatta att vi har fått den här lilla sparven till vårat liv. Att älska honom resten av våra liv. Han är så fin och jag är så lycklig över att få vara mamma till våran älskade Charlie. Som Charlies pappa säger, det är nu livet börjar påriktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0