Varför inte?

"Varför har din son aldrig kläder på sig på bilderna?" frågar någon.

Jag tar bort dom just när vi ska fota fattar du väl! Nää men vi klär inte på oss varje dag när vi ändå nästan bara är hemma. Eftersom varken jag eller pappan inte heller har allt för mkt kläder på oss när vi är hemma så tycker jag att min son också ska slippa. Jag springer mest omkring med leggings och bh och gossen med blöja, skönt!

Nu till något viktigare.
Jag saknar att umgås med syrrorna och N's barn typ varje dag. Sitta och dricka te och skratta åt allt roligt ungarna säger. Saknar er!!! Men snart syns vi all the time igen :-) Läääängtar!

Tidigare idag hade Charlie faktiskt kläder på sig :O


Kommentarer
Postat av: Peka

Haha, jag brukar tänka nuför tiden att: varför hade Noa kläder på sig hela tiden när han var nyfödd?! :P Mycket mysigare (och bättre för närheten :) när bebisen inte har kläder på sig (ja och inte den som håller heller förstås) och mycket skönare för bebisen också. fan jag skulle gärna gått naken, varför ska bejjan behöva ha kläder på sig då ;)

2012-02-01 @ 23:56:08
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0