Vi får sova.

Morgonmys med min son för nån timme sen. Han är så
Mysig, härlig, fin och underbar.
Älskade lilla skrutt.

Sen är det så skönt att han somnar gott tidigt på kvällen efter att vi matat honom, rapat honom ordentligt, bytt blöja och sen ligger han bredvid mig, jag gungar lite lätt och han somnar efter en stund. Han vaknar 1-2ggr/natt och äter. Han gråter inte ens när han vaknar, han gråter bara om maten serveras lite för segt. Han har inte gråtit en enda natt. Så ingen sömnlös natt för oss. (Än så länge måste man skriva) Sen vaknar han tidigt på morgonen, är vaken en stund och myser, sen sova igen. Hoppas han fortsätter att sova gott om nätterna.


Kommentarer
Postat av: momma

ååå lilla sötnos, lilla prinsen, snart ses vi...i morgon:o) Kom ihåg, vi äter hos Doris på em, kanske vid 16-17 tiden..;) Tårta har jag beställt...

PRINSESS tårta såklart;O) fira Moffa o Sebbe

2012-02-23 @ 15:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0