En vecka efter förlossningen.

Här är jag nyvaken och mycket söt.
Kolla in min mage! En vecka efter förlossningen. Det kanske är vanligt att det går så fort att magen drar ihop sig(?) men jag trodde verkligen det skulle ta nån månad innan magen skulle se någorlunda ut. Trodde den skulle vara jätteäcklig och degig. Har ju hört att vänta barn är "en kroppsförstörare" så det är väl inte konstigt att jag är så impad över att magen redan är så pass liten igen. Men jag vågar inte ännu prova mina smaljeans som jag inte kunde använda efter v 20. För mitt ass och lår har inte "dragit ihop" sig ännu :p

Här är jag ju som sagt nyvaken och har inte ätit något så magen kanske är smalare än vanligt.


Kommentarer
Postat av: Tina

Det ser ju super ut!!!

2012-01-28 @ 15:57:06
Postat av: Peka

Visst är det häftigt :D

Min försvann också efter typ 1 vecka :O eller ja nästan hela, sen blev den nästan plattare än innan, men då hade jag ju inte direkt platt till att börja med ;)

Sen var jag dum nog att gå upp i vikt igen men det är en annan historia..Men det brukar vara lite svårare efter andra barnet tydligen.

2012-01-28 @ 18:48:24
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Miaa

Riktigt trevlig det där när magen lagt sig men tuttarna är fortfarande enorma :)Då känner man sig som en het morsa typ :)

2012-01-28 @ 19:05:24
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: låde

What!? Har också tänkte att magen är degig lääänge efter att man fött barn. Jäklar alltså, jag är chockad!

2012-01-29 @ 16:54:40
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Min mage är då INTE plattare än innan, haha :)

Ja, man får känna sig jäkligt kvinnlig för en gångs skull typ... bröst välsignades jag då inte med :)

2012-02-03 @ 18:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0