Fredag.

God morgon.
Jag har sovit gott och mår gott.
Jag bestämde mig för att torka tårarna och bli glad.
Min käresta är ledig idag och det gillar jag. Att vakna av att bli kramad av den man älskar mest är en perfekt morgon för mig. Nu går han runt här hemma och sjunger och jag ligger fortfarande i sängen, det är så skönt. Men snart ska jag också stiga upp.

Igår när jag skulle sova så slog det mig...
Vi har inte fått nått annonsblad i onsdags! Irriterande. Det är ju nästan veckans höjdpunkt, stans händelse, så missar man den. Eller så missar brevbäraren mig! Eller föressten, det är ju inte helt vardag ännu så den kanske kommer först nästa vecka?
Jaa, så är det nog?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0