Grillad gris.

God morgon god morgon.
Jag har sovit gott inatt..men ändå inte.
Jag har legat obekvämt för många gånger.
Vi har kommit på att vi inte har någon bäddmadrass i våran säng.
Så vi har börjat känna fjädringen i sängen, jätte skönt.
Men det blir väl så när sängen är välanvänd. Haft den i många år alltså.

Det första jag tänkte när jag vaknade var att jag kände mig som en grillad gris.
Det gör ont när jag måste vända på mig från högra sidan till vänstra sidan.
Varför jag såg mig själv bli grillad på detta vis vet jag inte riktigt.
Men jag tänkte att jag var fastknuten med armar och ben i "grillpinnen" ist för
att den gick in i munnen ut från...röven?



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har mega ont när jag ska vända mig i sängen, det knakar i höfterna så det bara sjunger om det. Härom morgonen fick jag väcka karln och be han ge mig en knuff så jag kom runt och upp ur sängen.

2012-01-09 @ 12:38:03
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Mm, det är så kul att känna sig som värsta fettot/gamlingen :)

2012-01-09 @ 15:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0