Hej!

Jag skriver här igen och det betyder bara en sak - att våran underbara son är född! :) och jag är så lycklig och stolt. Han är tillsynes frisk och mår bra och ni kan väl bara ana hur lycklig bara det gör mig. Sen att han är söt som socker gör mig ännu lyckligare.

Jag hade en underbar förlossning och när det var dags att börja krysta så var det sååå häftigt! Jag tyckte det var kul (för mkt lustgas? hehe) och tyckte det var trist att det gick så snabbt och ville genast göra det igen! Sjukt! Men mer om det senare.

Han (namnlös än) föddes på sin pappas födelsedag, 21 januari. Vägde 3780g och 48cm kort. Så min mamma vann gissnings tävlingen, en pojke 21 januari :) grattis mommo! Jag har så mkt jag vill skriva men jag tar det sen när jag har bättre tid. Här kommer lite bilder från bb. Hoppas dom kommer i rätt ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0