Hej då!

BF: idag. Om någon missat? Inte? Nähä.
Idag är det beräknat att jag ska föda vårat första barn. Det är så spännande att se när det verkligen ska hända. Väldigt snart hoppas jag i af.

Men tills dess tänkte jag pausa bloggen.
Det är än så länge en tanke.
Vem vet, jag kanske inte kan hålla fingrarna från att skriva en rad eller två tills ungen är kommen. Kanske skriver jag om 34 minuter igen? Vem vet? Men när barnet är här så fortsätter jag som vanligt igen, så gott jag hinner. Och ni som kikar in här varje dag får inte lämna mig bara för att jag pausar en sväng. Så griniga får ni inte bli :D

Ha det gott allihopa så håller vi tummarna för att allt med förlossningen min och bebisen ska gå bra.

Idag är jag i vecka 39+6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0