Inget.

Det är så skönt att vara hemma. Bara vara och inte göra något speciellt. Jag kommer vara alldeles för bekväm sen när ungen kommer.

Just nu är jag ensam, vilket jag varit hela dan, förutom en sväng nyss men nu jobbar min man igen och jag får fortsätta vara ensam. Jag klagar inte. Jag tycker det är rätt så skönt. Jag känner mig inte överdrivet social nu ändå så det passar fint.

Imorgon vore jag frosta av frysen.
Jag vore även börja laga mat igen. Minns inte när jag gjorde det senast, fy fy. Jag funderar på att göra ärtsoppa, det är ju gott och kan inte vara svårt heller. Jag tänkte även kolla efter något recept till nån sorts gratäng som inte innehåller pasta/potatis och sånt där. Jag har tänkt dra ner på mjöl produkter för min mage gillar det inte. Helt kommer jag nog aldrig sluta med något men att försöka ha andra alternativ och äta det i mindre mängder känns bra för mig.

Nä nu började jag skriva massa skit igen men vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0